11 mai 2010

Basescu arunca iar pisica peste gard...


Disursul de astazi al lui Traian Basescu nu a avut decat doua tinte.

1. Sa dea vina pe guvernarea Tariceanu: "Solutia pe care eu si Guvernul am propus-o romanilor reprezinta ceea ce poate Romania acum, este si solutia de a recupera ceea ce s-a consumat fara acoperire in productie sau productivitate in perioada 2007-2008."

2. Sa responsabilizeze, pentru masurile drastice care se vor lua, cat mai multi actori de pe scena social - politica: sindicate, patronate, eventual si partidele de opozitie: "Ca urmare a abordarii sindicatelor, cum ca pozitia mea ar fi impotriva romanilor, am decis impreuna cu primul ministru si sustin punctul de vedere al lui Emil Boc ca scrisoarea sa nu fie adoptata de Guvern decat daca are acordul CES."

Vitejia nu l-a tinut prea multe zile pe iresponsabil. Va mai aduceti aminte cum, atunci cand a recunoscut ca majorarea salariilor profesorilor a fost o eroare, a dat vina pe intreaga clasa politica? Desi toata tara stia cum Tariceanu s-a opus ferm acestei mariri: “Imi asum, alaturi de toata clasa politica, eroarea promulgarii noii legi de salarizare a profesorilor”. Ei bine, si acum vrea sa faca la fel. In cazul in care masurile vor duce la un esec, vrea sa se asigure ca are pe cine sa dea vina.

P.S. - Miercuri, 19 mai, ora 10:00, miting in fata Guvernului. Sindicatele din Educatie vor mobiliza peste 20.000 de profesori. Nu sunt alte revendicari decat caderea Guvernului Basescu. Toti cei care sustin acest demers sunt invitati sa se alature.
Update: Bogdan Hossu: "In 19 mai sunt aşteptaţi 40.000 de oameni în Piaţa Victoriei."

21 de comentarii:

Matilda spunea...

Recunosc, preşedintele cîtorva români are trei mari calităţi : laş, iresponsabil şi mincinos !

Shadow spunea...

@lilick

e nevoie sa cada "regimul" nu numai guvernul. E nevoie de anticipate si de alegeri de presedinte anticipate. Diletantii basecu si compania nu mai pot fi lasati la "butoane". Nu sunt in stare sa se ridice peste interesul lor "mediocru" de partid si de "lider" pt interesul Romaniei.

Din pacate parerea mea este ca va iesi cu violenta. Si exact de asta are nevoie basecu pt a-si prelungi mandatul.

Discursul sau a "virat" brusc la discursul iliescian si ceausescian din anii 89-90. Nu reprezinta nici o "dreapta", reprezinta doar idealul dictaturii nationaliste cu valente pur comuniste.

Lilick Auftakt spunea...

@Matilda

Da, sa ii scoatem in evidenta calitatile.

@Shadow

Sigur. Asa am zis si eu. Insa mi s-a explicat ca din punct de vedere legal nu putem cere demisia lui Basescu sau a regimului cu totul. In fine, bine ca s-au mobilizat. In afara de cei 20.000 de profesori vor mai fi si alte sindicate, asociatii, etc. Trebuie sa mergem toti. Probabil se vor face mitinguri si in tara. Pana atunci, pichetari.

Adrian Stoica spunea...

http://www.antena3.ro/stiri/politica/traian-basescu-sustine-o-declaratie-de-presa-la-ora-1900_98974.html

Cata nesimtire? Acum zice ca vorbeste pe cifre. Care cifre? Cand a promulgat legea majorarii salariilor profesorilor, nu vorbea pe cifre? Mi se face greata ...
Cat de idiot trebuie sa fii ca sa il mai crezi?

Lilick Auftakt spunea...

Si de cate ori vorbeste pe cifre o da in bara: 20% homosexuali, 99% manelisti, 10 miliarde...

Lilick Auftakt spunea...

http://www.cotidianul.ro/pe_19_mai_miting_cu_40_000_de_bugetari_in_piata_victoriei-114295.html

Shadow spunea...

@lilick

eu nu stiu daca ce se anunta in ziare va fi si adevarat din punctul de vedere al partciparii. Eu zic sa nu ne "imbatam cu apa rece".

Lilick Auftakt spunea...

Dar ce treaba avem decat sa scriem si sa anuntam cat mai multa lume? Bine, iti spun eu sigur ca sindicatele (si nu numai) mobilizeaza. Au fost chemati toti directorii la sedinte.

Shadow spunea...

@lilick

lasati doar sindicatele sa mobilizeze, nu amestecati politicul in asta. E doar un sfat. Ca persoane fizice puteti participa dar nu ca organizatori si nici ca partid. Ii oferiti "portita de scapare" imbecilului de la 3 coceni.

Doar Libertate spunea...

Un discurs care sa-i prosteasca pe prosti. Si va reusi, bineinteles. Exact, tariceanu e de vina.

Anonim spunea...

de venit, sigur vor veni mai multi decat la NbD. acum simt si altii in sfarsit ca ii arde, acum e musai, acum nu mai suntem numai noi fraierii care tocim tastaturile si postam scenarii apocaliptice.

Lilick Auftakt spunea...

@Shadow

Probabil asa o sa fie.

Lilick Auftakt spunea...

@Petrisor

O sa aiba o surpriza. Lumea n-o sa strige Jos Tariceanu. :)

Lilick Auftakt spunea...

EPZeus

Mergem, da? :)

Anonim spunea...

Mă mir că n-a izbucnit în lacrimi.
Ruşine, Tăriceanu! Oau! Oau! Oau!
Am ami spus-o, dar nu strică s-o reiau:
George Şerban remarca că preş-ul declară că se poate negocia la infinit acordul cu FMI şi se întreba pe cine crede mai imbecil ca el.
Am răspuns că se ştie pe cine crede chiombu' mai imbecili decât el.
Pe toţi!
Dar eu zic ăsta e primul semn de groază pe care laşul patentat îl face public, în sensul că vrea s-o dea la-ntors. La mişto, normal.
Ştii, se spune că britanicii aveau uniformele roşii pentru ca duşmanii să nu le vadă sângele şiroind din rănile produse pe câmpul de bătălie.
Şi că francezii aveau uniformele maro.
A observat cineva, cumva, ce culoare aveau pantalonii asasinului naţiei?!

Lilick Auftakt spunea...

@Toni

Nu se vedea daca are pantaloni. Poate avea vreun pampers... :)))

Anonim spunea...

Voi il mai credeti pe asta?
In fata mea nici macar nu mai e barbat dar presedinte.

Wilkins Micawber spunea...

Si totusi, pe cand adevaratele manifestatii, in fata la Cotroceni?

A zis bine cine a zis ca in decembrie '89 lumea s-a dus la CC, sa-l dea jos pe Ceausescu, nu in P-ta Victoriei, la Constantin Dascalescu.

Si pentru ca de regula joc rolul scepticului de serviciu, as crede ca manifestatiile nu vor avea amploarea anuntata si nici efecte.

Lilick Auftakt spunea...

@Micawber

Da, eu am zis. Asa ar fi normal. Sindicatele spun ca nu se poate. Legal, doar Parlamentul are dreptul sa il suspende pe Basescu. Dar daca Parlamentul nu o va face, iar oamenii vor dori sa se suspende ei putin din calitatea de cetateni si sa incalce legile, cine ii va putea impiedica? Dar, vorba ta... stai sa iasa lumea. Stiu clar ca celor de la putere le e frica. Pe 19 cred ca vom vedea politie, jandarmi cata frunza cata iarba... Ei, vedem ce o sa fie. Numai sa fie!

Shadow spunea...

@lilick

crezi cumva ca s-au terminat "minerii" in Romania? Ei s-ar putea sa vedeti din nou "oamenii de bine" rasariti de te miri "unde".

Lilick Auftakt spunea...

@Shadow

Sunt sigura ca "oamenii de bine" misuna printre noi. :)