3 mai 2010

M-am intors. Maine, intalnire la Clubul Bloggerilor Liberali

M-am intors dintr-o scurta calatorie pe tot litoralul romanesc, dar si pe cel bulgaresc, pana la Varna. Probabil va voi scrie impresii in curand, insa vreau momentan sa anunt intalnirea de maine de la Clubul Bloggerilor Liberali:

Ora: 18:30
Locul intalnirii: Sediul PNL de la Arcul de Triumf - Kiseleff, nr 57.
Invitat special: Varujan Vosganian.

Va astept! :)

23 de comentarii:

Doar Libertate spunea...

Bine ai revenit din mini-vacanta. Unde pe litoralul romanesc ai fost?

Lilick Auftakt spunea...

@Petrisor

Am stat la hotelul lui Copos din Eforie Nord. Am fost in Vama si in Neptun. In Vama, aglomeratie cumplita. Te calcai pe picioare. In rest, mai gol... Cred ca toti romanii erau in Bulgaria.

Claudia Muresan spunea...

Lil, tot voiam sa va felicit pentru intilnirile astea. Imi pare rau ca nu sunt in Bucuresti ca sa pot veni si eu. Dar cine stie, poate ma nimeresc cindva. Calde salutari!

Anonim spunea...

Nu te-ai intors bine sa stii!

Pe aici tocmai se maresc taxele si impozitele...

Cred ca daca stiai cereai azil economic in Bulgaria!

Hendrix spunea...

@Lilick Sa inteleg cumva ca ai stat la Europa??? Daca da, ma intreb oare cat poate costa o camera in acel luxos hotel! Privelistea este minunata, conditiile cred ca sunt asijderea, trebuie sa recunosc ca ai gusturi bune!
Ma bucura mult reintoarcerea ta la blogareala politica dupa atatea zile ,,estivale''. Cu forte noi, sper! Subiecte politice sunt cu duiumul, nu trebuie decat sa dai startul cu o tema interesanta si actuala.

codeus spunea...

bine ai revenit, sper ca duminica vi

theodora0303 spunea...

Doamne, bine ca nu ai ramas fara masina.
Ciudat lucru s-a intamplat acolo cu masinile alea furate.
Sunt voci care spun ca furtul a fost aranjat.
Nu ma mai mira nimic :)
O sa vin si eu la intalnire.
Domnul Varujan este un intelectual pe care il ascult intodeauna cu mare placere.
O seara buna!

GS spunea...

Pe acolo nu e sediul PSD? :)

Lilick Auftakt spunea...

@Claudia

Ce bucuroasa as fi daca ai putea sa vii. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Atitudini

Pai cam asta a fost prima stire pe care am auzit-o. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Exact! La Europa. Trei zile 1000 RON camera, cu reducere, ca era pachet de 1 mai. Era si Copos acolo, insa clienti nu prea. Pretul banuiesc ca pentru hotelul ala era pe jumatate, insa pentru litoralul romanesc, cu sezon doua luni (fata de sase Turcia), nu aveau incotro. Nu prea stiu cum acopera costurile. Merci! Bine te-am gasit! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Theodora

Te astept la intalnire. Subiectele o sa fie mai mult economice, dar nu numai.

Sa stii ca la Nisipurile de aur am vazut si eu destuio hoti. Nu de masini, dar te pacaleau pe unde te duceai: la case de schimb, la restaurante...

Lilick Auftakt spunea...

@GS

De ce? Oricum, eu m-am uitat mai mult dupa sedii PNL. In Constanta era unul ceva mai rasarit... Si in Mangalia, dar cam ascuns... In schimb, am vazut in Mangalia intr-un balcon un afis maaare: cei care locuiau in apartamentul respectiv il incurajau pe Basescu ca nu e singur, si ca POPORUL e cu el. Nu am mai pozat, de greata. Am uitat...

Lilick Auftakt spunea...

Bine te-am regasit, Cody! Vin, vin.. :)

GS spunea...

Nu mai inteles :) Eu ma refeream la adresa intalnirii de maine de la sediul PNL :) Azi dimineata era in bdul Aviatorilor. Sau e vorba de sediul din timpul campaniei?

Lucia Verona spunea...

Bine ai venit, Lilick!

Lilick Auftakt spunea...

@George, sorry. Nu intelesesem. Da, e sediul PNL cel nou, din Kiseleff. :) Te astept!!!

Lilick Auftakt spunea...

Bine te-am gasit, Lucia. Te pup. :)

Vlad Leu spunea...

da, varujan Vosganian e o personalitate puternica.
Am vrut sa fondam impreuna un partid... prin 2000...

Lilick Auftakt spunea...

@Vlad

Asa e! :)

Constantin Ioan BRINCUS spunea...

Lilick, salutari din partea mea tuturor participantilor!

Lilick Auftakt spunea...

@Costi,

Multumim mult. :)

lucian burjuiul spunea...

Citeam titlu mare pe EVZ - hotelul lui Copos a luat foc si ma gandeam ca doar ce-ai fost acolo....
Auzi, nu faci o vizita si la Cotroceni?

Ca sa citesc tot articolul si sa aflu ca e hotelul de la munte....