10 mai 2010

Toti intr-un singur loc: Palatul Cotroceni


Am citit stirea asta: "1.000 de oameni vor picheta zilnic Guvernul şi Preşedinţia, în 19 mai vor fi 40.000 de oameni." Si intreb: ce sa caute oamenii in fata Palatului Victoria? Ca sa legitimeze un guvern care nu exista? In '89 a mers cineva in fata Palatului Victoria? La CC da, la televiziune da, dar nimeni la guvern. Acum trebuie pichetat un singur loc: Palatul Cotroceni. Bogdan Hossu ori nu gandeste, ori vrea special sa ameteasca lumea cu nu stiu cate puncte de pichetare.

5 comentarii:

theodora spunea...

Ai drepate Lilick.
Toti trebuie sa mergem la Cotroceni.
Un singur punct de pichetare, cel mai important
Eu m-am hotarat sa merg miercuri la pichetarea pensionarilor.
Trebuie sa ii insotesc pe parintii mei care au spus ca vor sa mearga.
Nu am aflat inca ora. Sper sa anunte la Antene. Ar trebui sa iasa si somerii. Fiecare pensionar sa fie insotit de unul sau doi someri.

Anonim spunea...

Da, Lilick, ăştia cu sindicatele se fac că habar n-au pe ce lume trăiesc! Ei, cică, respectă organigrama. Aia în care şeful statului şi-a băgat piciorele, ca să nu zic cum îmi vine la gură!
Infecţia are o singură sursă.
Furunculul nu poate fi tratat decât prin extirpare.
Acolo, la Leul!
Unde stă scris:
"Să spuneţi generaţiilor următoare că noi am făcut suprema jertfă pe câmpul de bătălie!"
E timpul să lăsăm şi noi un mesaj pentru generaţiile care vor veni.
Poate vor veni, că nu se ştie ce şansă mai au.
Şi, cu întârziere, abia acum am observat, mulţumesc pentru blogroll!
So, let's fuck the bastard!

suflet de roman spunea...

este o greseala sa ne adunam la cotroceni. acolo nu o sa fie doar jandarmi, o sa fie si spp. si spp-ul are dreptul legal sa apere cu orice pret pe presedinte. o sa fie raniti. sau poate e mai bine asa ...

Lilick Auftakt spunea...

@Theo

:) Toni :)

Ma bucur sa va vad.

@Suflet de roman

Termina cu prostiile. Crezi ca ti-ai gasit prostii aici? Bye

suflet de roman spunea...

vroiam sa zic ca daca o sa fie raniti, poate ca bizonul o sa se trezeasca in sfirsit.
ma rog, ori nu am fost eu destul de explicit, ori ai citit tu de la coada la cap