20 dec. 2008

Monica Ridzi incepe cu stangul: Octavian Belu refuza sa faca parte din viitorul minister














"Vreau să lucrez cu domnul Octavian Belu, pe care l-am invitat să ocupe funcţia de secretar de stat pe domeniul sportului. Sper să şi accepte", a declarat Monica Ridzi. (17.dec.2008)

Belu nu vrea să rămînă

"Octavian Belu, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Sport, a organizat ieri (nota: 16 decembrie)o conferinţă de presă în care a prezentat bilanţul mandatului său. Acesta a susţinut că printre realizările sale se numără asigurarea finanţării federaţiilor şi păstrarea patrimoniului. Şeful ANS a precizat că nu doreşte să facă politică şi nu vrea să facă parte din viitorul minister. "Eu nu sunt în niciun partid şi nu fac niciun fel de politică. Îi las pe cei care vor administra toate problemele ţării să hotărască în cadrul acestui algoritm politic în care eu nu mă regăsesc. Nu voi face niciun fel de compromis ca să fiu în interiorul acestui algoritm. Cred că problema trebuie gândită şi este bine să fie un minister, iar greutatea şi responsabilitatea va cădea tot pe umerii federaţiilor. Va exista o perioadă destul de lungă de reaşezare pe nişte structuri care au existat inclusiv la nivelul administrării locale", a precizat Bellu.(17.dec.2008)
Surse: Realitatea TV si Mediafax
Sursa desen AICI.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Inca unul nemultumit! Dizident :))) Se aduna cam multi.

Anonim spunea...

http://www.alexandrujecan.eu/?p=241

Anonim spunea...

Caricaturistul precis are bara la 135 de grade fata de verticala ! :))