30 aug. 2009

Basescu si Oedipe. Baba si mitraliera. :))

Dupa ce cititi pe blogul Instalatorului, mai intai AICI apoi AICI, va rog sa-mi raspundeti la o intrebare: ce credeti ca va face Basescu astazi, in sala Operei, la Oedipe? George Serban mi-a dat primul raspuns: va dormi cu un singur ochi inchis. :D

Site-ul presedintiei confirma prezenta presedintelui la Opera Romana:
Programul preşedintelui României, Traian Băsescu, duminică, 30 august a.c.:
• Ora 19.00 – Participare la deschiderea Festivalului Internaţional „George Enescu” (Loc de desfăşurare: Opera Naţională Română).

8 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Cred că după primul act primeşte un telefon urgent şi pleacă.
E drept, am auzit despre el că ar fi amator de operă - dar cred că Oedipe îl depăşeşte.
Cine-a zis că e uşor să fii preşedinte?

Lucia Verona spunea...

P.S. Am ascultat la Instalatorul cvartetul cu elicoptere al lui Stockhausen - e superb!

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

:) L-au aratat acum la tv in cateva imagini, presupun, din primul act. Deci nu sunase inca telefonul. Deci (sic!) George are dreptate. Avea un ochi inchis. :))

Lilick Auftakt spunea...

Da, Lucia, ti-am raspuns si acolo, acum. :) E superb... dar ai dreptate: cred ca lui Basescu nu-i place. Zgomotul elicopterelor ii aminteste de Ceausescu si de episodul de la CC. :))

Lucia Verona spunea...

Da, elicopterul nu este de bun augur pentru unii :))

flavius spunea...

servus...
cred că trecerea lui Băsescu dinspre localul zgomotos din Neptun la Opera Naţională va fi cît se poate de uşoară şi fără complexe. Omu' se adaptează :)
Toate cele bune!

Anonim spunea...

Lilick, va multumesc frumos pentru referirea la blogul meu. Cu mare intirziere - pentru care ofer scuze - va rog sa primiti felicitarile mele si admiratia mea pentru chestiunea Volkoff.

Lilick Auftakt spunea...

@Instalatorul

Ma bucur ca ti-am gasit blogul si multumesc! :)