12 aug. 2009

BlogOROsfera!



Am primit un premiu de la Gina, de la Lucia, de la Elisa, de la Maminineta... Si am vazut si interviul postat de Alina! :)

Sunt putin in incurcatura... In primul rand pentru ca sper sa nu fi omis pe nimeni dintre cei care mi-au oferit aceste delicate gesturi de prietenie. In al doilea rand pentru ca nu pot respecta regulile jocului. Mi-e greu sa aleg DOAR zece persoane carora sa le acord la randul meu acest premiu. Mi se pare prea putin fata de cati prieteni am in blogosfera. Vad acum ca si altii s-au mai impotmolit la reguli. De exemplu George. Sau Cody, care inca nu s-a hotarat cui retransmite premiul...

5 comentarii:

GS spunea...

@Cody
cred ca trebuie sa tinem o sedinta. Am ramas ca fraierii. :)

Lucia Verona spunea...

Ah, eu mai am cîţiva prieteni cărora le-aş da premiul... dacă regulamentul ar permite!

Lilick Auftakt spunea...

@GS

Pai nu faceti sedinta si cu mine?

@Lucia

Am vazut ca altii au incalcat regulile jocului si au acordat premiul la cateva persoane in plus.
Poate facem noi alt premiu. :)

madalina ionescu spunea...

Lilick dear,

Doamna Verona mi-a luat-o inainte si te-a premiat, eu credeam ca nu se poate sa dai cuiva care a mai primit, apoi am primit si eu de la mai multi prieteni si am vazut ca e posibil.

Bref, hors concours, BLOG DE ORO pentru LILICK!!

Lilick Auftakt spunea...

Mada,

Iti multumesc din suflet. :)