22 aug. 2009

Isarescu - Bogardo. Omagiu discret.

Intr-un ziar, un anunt modest la rubrica decese:

"A plecat dintre noi, in alta lume, un om care ani indelungati s-a numarat printre marii nostri compozitori de muzica usoara, Florin Bogardo. L-am cunoscut la Dragasani, in orasul meu natal, unde se nascuse mama sa si unde Florin isi petrecea vacantele la unchiul lui, doctorul Rosescu. Peste ani avea sa fie unul dintre compozitorii preferati ai generatiei mele, care i-a fredonat slagarele. Florin Bogardo si-a legat numele de cantece de neuitat. Nici noi, cei care l-am cunoscut, nu-l vom uita. Fie ca Dumnezeu sa-i lumineze pacea vesnica. Familiei indoliate - condoleante. Mugur Isarescu"

Intr-o lume plina de scandaluri, de mizerii, asa aleg sa-si exprime omagiile, sau sa iasa din viata, personalitatile discrete. Fara zgomot, fara multa pompa, fara isterie...

4 comentarii:

mirko spunea...

n-am fost fan bogardo, ba chiar tin minte corectiile fizice administrate sotiei, mosh ce ma aflu, dar da, gest de om. integru!

Anonim spunea...

Exact ce spuneam...
R.I.P.
http://pitikuljenika.wordpress.com/2009/08/15/prea-frumos-ca-sa-nu-doara/

Daniel Mălăelea spunea...

Mi-au placut mult cantecele compuse de Bogardo. Chiar si acelea interpretate de el. ,,Corectiile fizice administrate sotiei''? De cine? De Florin Bogardo? De dv? Cui? Stelei Enache? Sotiei dv?

gugu spunea...

Asta spune mult despre omul discret care a dat anuntul...

Dl. Isarescu a facut multe gesturi discrete de-a lungul vietii. Fara pompa si fara autopromovare, decent si tacut.

BNR a sponsorizat o serie de carti de mare valoare, sigla bancii Nationale a aparut pe o serie de CD-uri extrem de valoroase (imi vine repede in minte seria scoasa de Pasarea Colibri), si asa mai departe. Asta este omul, asta-i este stilul...