25 mar. 2009

Balada lui Boc!



Via Ghilotina.

13 comentarii:

madalina ionescu spunea...

Propagandă, na, e normal să atace şi el cu ce poate. Cam stângace textul, se vede că nu au profesionişti nici la BTL

Anonim spunea...

Tulai Doamne ce lume rea, :)

Dan Trofin spunea...

sunt foarte precis ca asta e celebrul "RABA" !
era odata pe TVR un "sou" cu "raba si sotia lui" destul de haios, la vremea aia (sa tot fie fo' 10 ani)!
dragutel clipul, desi e cm bland posibil, chiar iti vine sa-l compatimesti pe "micutul hitlerist" !

zi-le mai Raba !
cecherap-cecherap... ;))

Lilick Auftakt spunea...

@Mada

La tara merge! :))

@Mos Califar

Ca sa vezi ce le poate pielea..Tulai Doamne! :))

Lucia Verona spunea...

Uau! Ştie să şi cînte! :)

Lilick Auftakt spunea...

@PatrickDan

N-am auzit de "Raba"... :roll:

@Lucia

Pai un "dirijor" ca el.. :))

Anonim spunea...

@Lilick. Ce-am mai râs! :)

madalina ionescu spunea...

@Patrick - Ai dreptate, el e! Şi mie mi-a sunat a vocea lui Rabă. Era din echipa lui Uscat şi Trofin "ghe la Cluuuj"

Dan Trofin spunea...

ecsact, acea emisiune, gazduia si cateva secvente din apartamentul lui Raba si Rozi.
mai era reporterul ala haios, Muncaciu.
acuma am cautat pe Iutub si va las un LINK :
http://www.youtube.com/watch?v=rDzp1I2iimc
Ce dor mi-a fost de Raba !
Cele bune !
;)

INCERTITUDINI spunea...

Lilick!
Stii cum sunt unii- ca mine, de exemplu- fac haz de necaz: ce pot sa spun este ca am ras cu lacrimi, fara sa tin seama prea mult de text, ci asa , de inima rea.

INCERTITUDINI spunea...

Si inca ceva- nu vreau sa supar pe nimeni, dar cum sunt o iubitoare de flori si de Balzac_ el avea un crin din vale- stiu ca floarea aste regala, atat de cantata in ultima vreme, distinsa , dar ametitoare , are o caracteristica: este atat de puternica, incat nu trebuie s-o tii noaptea in dormitor.Te lasa fara respiratie.

Anonim spunea...

@incertitudini

1.:))) Si eu la fel.

2. Pai nu degeaba au denumit-o portocaliii "floarea mortului". S-ar putea sa-i cauzeze marinarului. :)

Anonim spunea...

foarte tare si imnul crizei tot by raba :)) http://www.youtube.com/watch?v=doa6p268lFQ