19 mar. 2009

Candideaza Gusa?


Pe ziare.com scria zilele trecute: "Intr-o zona a PSD exista temerea ca Gusa intentioneaza, de fapt, sa candideze la Presedintia Romaniei sustinut de Barlogul de la Cluj. Si ca de fapt intentiile sale de-a contribui la atenuarea slabiciunilor din Transilvania ar fi numai o maniera de-a se insinua la luarea deciziilor, astfel incat sa aiba o reprezentare clara a mecanismelor care pot contribui la castigarea simpatiei interne."
Astfel s-ar explica asadar reactia lui Ion Iliescu care l-a etichetat pe Gusa "mercenar si strainas".
Stim ca Gusa e sustinut si de SOV, si se vorbeste ca si de anumite servicii.
Credeti ca descrierea candidatului ideal facuta de Patriciu zilele trecute il avea in vedere tot pe Gusa? Nu de alta, dar se cam potriveste profilul...

33 de comentarii:

Anonim spunea...

Era sa zic io ce organ poa' sa candideze ( cu un succes mult mai mare ) in locul lui Gusa dar sunt un gentleman ce plm...
vezi ca Ilici a zis "strainas" :)

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Ai dreptate. Stai ca o sa corectez. :))

Dan Trofin spunea...

Pfaii, ce sa zic...
cam se protiveste profilul enuntat ed conu' Dinu cu cel al lui Cozmin !
ce n-am inteles, pan' la urma, Gusa ar avea o eventuala sustinere din parte gruparii conservatoare din PSD ce nu-l doreste pe Prostamol ?
Nu de alta, da' conu' Dinu sprijina pe toti contracandidatii lui Basexu, se stie asta...
Gusa anuntase ca se retrage din politica, mai ales ca nu are notorietate asa de mare, daramite intentie de vot !
Orice candidatura este buna pt a rupe din voturi, daca se polarizeaza ca si candidati anti-Baselu, in eventualitatea in care, in turul 2, candidatii ce nu intra in turul 2, ies in public si anunta ferm sprijinirea celui mai bine clasat dintre ei.
De asta ar fi bine sa candideze si Sorin Oprescu si Cozmin Gusa poate chiar si primarul Johannis. Pe langa deja cei ce vor fi validati in curand, Crin ANTONESCU si Prostanacu'.
Oricum, dintre toti, Cozmin GUsa se protiveste cm bine acelui profil desi, personal, nu cred ca va candida. SOV va juca, ca de obicei, la mai multe capete, probabil cu Geoana pe fata dar, il va spijini pe Crin Antonescu in turul 2.
Ce mai conteaza, cand scopul e nobil - ecologizarea Palatului Cotroceni si un Presedinte pentru toti romanii !

madalina ionescu spunea...

El poate sa candideze, ca nu il opreste nimeni, dar crezi ca "se alege", dupa ce varza a facut cu PIN la randurile de alegeri unde a mai candidat? Chiar am fi o tara de papagali daca l-am avea pe asta presedinte

Anonim spunea...

Gusa sa candideze? Merg la farmacie sa-mi iau un colibil.

INCERTITUDINI spunea...

Stii cum se zice- nimic nu este intamplator..

Unknown spunea...

Asta ar mai lipsi! Dar e dreptul lui s-o incerce si pe asta! La cat de cameleonic s-a dovedit pana acum sunt curios cine-l mai crede si mai ales cine va vota! Sanse, dupa parerea mea, spre 0 la voturi!

Lilick Auftakt spunea...

@PatrickDan

SOV si Patriciu ar putea sa sustina mai multi pana la un punct. De asemenea si serviciile.
Dar de la un punct incolo toate fortele vor sprijini unul singur. Cine sa fie?

@Madalina

Chiar nu stiu cum se vor alege lucrurile si pe cine vom fi nevoiti sa votam in turul doi. Mi-e greu sa cred ca vom putea sa votam pe cine ne place..

@Yoda

Asa se vorbeste. Tu pe cine ti-ai dori sa votezi?

@incertitudini

Pai, exact.

Lilick Auftakt spunea...

@Ion

Lasa ca asa ziceam acum un an si despre Buzica lui Basescu. Si sa vezi ce de voturi va lua acum..

Anonim spunea...

Pana la gusa aluia iti zic io una care NU mai candideaza sigur...hăhăhă !

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Am vazut la tine: Pippida!
Dar poate candideaza si ea independent??? :))

Lucia Verona spunea...

De ce nu mai candidează Alina? Vrea să rămînă independentă şi deontoloagă sau n-o mai vor pedeleii?

Guşă ar avea votanţi... vreo două sute? Mai puţini?

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Se pare ca ii retrag sprijinul pedeleii, dar asta dupa ce le-a dat ea cu flit. :)))
Vedem noi...

Ionut POCLID spunea...

Candideaza Gusa si ce daca. Este o stire sau o infomatie care nu rezista la aceasta intrebare. Hai sa nu-i mai facem vedete pe toti oligofrenii..pls.

Lilick Auftakt spunea...

@Ionut

Dar nu ii facem noi...

Anonim spunea...

@Lilick De ce acorzi atata importanta unei simple ,,temeri'' aparuta pe un site eminamente portocaliu, precum ziare.com? Zvonul lansat privind iluzoria candidatura este un simplu balon de incercare, lansat tocmai in scopul sondarii publicului. Daca zvonul nu face valuri, ramane la categoria zvon! Daca face valuri, campania va deveni mai serioasa!
Dand atentie unor simpli raspandaci nu le faci decat jocul, ei chiar asta urmaresc! Nu crezi? Sunt de parere ca gusha este terminat ca om politic, nu are nimic de spus! Spui ca ar satisface pretentiile lui Patriciu privind portretul robot al viitorului presedinte. Asta ar insemna sa fie un technocrat! Eu inca nu mi-am dat seama in ce domeniu ar fi gusha technocrat. Ai putea sa ma lamuresti?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

1.Se tot aude de candidatura lui Gusa pe canalul dinspre SOV de mai bine de doi ani.
2. Personajul se potriveste cel mai bine cu profilul zugravit de Patriciu. Nu e 100%, dar nici altul despre care s-a vorbit ca ar putea candida nu se potriveste. Nu?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

De ce ti se pare ca acord..atata importanta? Un text de 4 randuri ti se pare mult?

Anonim spunea...

@Lilick Tu pui pret pe zvonuri? Eu nu. In politica cel putin, cand este vorba de zvonuri sau ,,informatii pe surse'', nu stiu cum se face dar parca toate favorizeaza pedeleprele si defavorizeaza liberalii. Intrebarea logica ar fi cine le arunca si intretin aceasta zvonistica? Aceiasi indivizi care se ocupau cu asa ceva si pe timpul lui ceasca, nu crezi? Tu nu te-ai saturat de atatea zvonuri? Tu nu te-ai saturat de articole scrise bazate exclusiv pe zvonuri, speculatii ieftine si lansari de scenarii aiuristice?
Crezi ca intr-o tara serioasa, democratica ar fi posibil un asemenea CIRC ieftin? Crezi ca asemenea panarame, ca sa nu zic jagardele, ar cuteza vreodata la asa ceva? Este o mare greseala ca dai importanta la toate zvonurile aruncate de raspandaci in presa! Chit ca ,,se tot aude''despre zvonul asta ,,de mai bine de doi ani''.
Te-am intrebat, serios vorbind, de ce crezi ca ar fi gusha un technocrat? Cum ai ajuns la concluzia asta?
Ultima intrebare: chiar crezi ca Patriciu s-a gandit la un specimen ca gusha??? Ma faci sa rad, pe bune!

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Citeste mai cu atentie in textul de sus. Eu nu cred nimic. M-am intrebat si v-am intrebat. E un semn de intrebare pe acolo. Plus ca am scris ca "se CAM potriveste" nu "se potriveste exact". Eu stiu exact ce scriu. Repet: fii mai atent la nuante.

Anonim spunea...

@Lilick Spuneam ca ii acorzi importanta tocmai prin ceea ce ai scris. Adica preiei ,,stirea'' aruncata cu nonsalanta de ziare.com si te intrebi daca nu cumva el este personajul vizat de Patriciu! Nu crezi ca exagerezi? Daca ziare.com va da stiri de acest gen despre lavinia shancru (sic!) sau ghitza funar, tu le-ai prelua speculatiile? Cred ca gresesti prin simplul fapt ca acorzi importanta unui simplu zvon, unui fost politician fara valoare, fara prezent, fara viitor. In general nu-mi plac speculatiile, barfele, zvonurile! Prefer stirile reale, prezentate corect si nepartinitor. Imi plac ziaristii seriosi, care scriu la obiect, bine informati, logici in gandire si blindati cu argumente. Oare cer prea mult de la presa? Eu unul m-as simti jignit sa citesc un site ca ziare.com, unde subiectele atacate si zvonurile aruncate arata cam ce respect poarta fata de cititori!

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Dar de reactia lui Iliescu ce zici?

Anonim spunea...

@Lilick Corecta!

agaX spunea...

lilick,
sa fac mai intii clar asta: sa nu se inteleaga ca as da vreun sfat, sau ca m-as considera demn sa judec; este doar o constatare a mea, pe care o fac cunoscuta doar cu titlu de "fapt divers"

deci, am crezut pentru multa vreme ca patrasconiu este un penibil, dintre cei listati de tine in blogroll

acum mi-am dezvoltat parerea, dar nu despre patrasconiu, pe care cred ca l-am judecat prea aspru (tot nu-mi place, dar asta e altceva)

ceea ce ma intriga in ultimul timp se refera la marius mina si la roxana iordache. acesti doi "liberali" improasca cu noroi de zile bune absolut orice si pe oricine se intimpla sa nu fie in "tabara" lor. neaflindu-se ei insisi in aceeasi tabara, rezulta ca cei doi improasca cu noroi, efectiv pe toata lumea implicata intr-un fel sau altul in congresul pnl care urmeaza.

e clar ca nu pot avea amindoi dreptate ... sau au?

ca daca au dreptate amindoi, atunci pnl-ul este o cocina, pur si simplu, pe care numai verticalitatea morala si taria de caracter ale roxanei iordache si mariusului mina il mai tin pe linia de plutire ... pentru scurt timp insa, pentru ca, daca va cistiga tariceanu, pnl se destrama din cauzele expuse de marele caracter mina, iar daca o sa cistige antonescu, pnl tot se destrama, dar datorita explicatiilor date de nu mai prejosul caracter roxana iordache.

culmea, motivele pentru care perechea de sfinti gheorghe (sau gheorghi?) - nu ma mai mira ca ambii par a proveni de la defunctul pnt de a carui soarta se pare ca s-au ocupat si ei la vremea "bolii" lui fatale - critica pe unii si pe altii nu au legatura neaparata cu cei pe care ii critica, ci mai degraba cu "ideea" generoasa ca partidul trebuie salvat.

de exemplu, mina il uraste pe bogdan olteanu .. sigur, il apreciaza pe tariceanu, dar numai daca e fara olteanu ... altfel, nema caracter

pe de alta parte, roxana a descoperit ca toate greselile din pnl i se datoreaza lui antonescu. dar toate, si ceel care au fost si cele care nu au fost.

doua caractere mari la tine in blogroll ... dar ce zic eu caractere ... caracteroaie

Anonim spunea...

@agax Eu mi-am expus direct parerea chiar pe blogul respectiv, chiar in ultima saptamana. Daca asa gandesti, de ce n-ai scris ce te doare pe acel blog? Nu crezi ca era mai corect sa spui direct ce te doare? Mi se pare putin elegant modul in care incerci sa rezolvi problema la care te referi pe acest blog, nu crezi?
Eu unul merg pe mana lui Tariceanu din multe motive. Fiind un cititor al blogului Roxanei poate ca le-ai citit. N-am inteles prea bine cine crezi ca ar trebui sa fie sef al PNL: Tariceanu sau Antonescu? Sau vezi pe altul? PNL este singurul partid cu adevarat democratic din tara asta, alegerile fiind libere in partid inca din 1990! Pesedistii sunt macinati de o lupta interna, murdara, dusa intre cei ce vor sa tradeze partidul in favoarea lui ba-secu si cei ce nu vor. Despre unitatea de monolit a pedeleprelor n-are sens sa vorbim. Care este problema, iti displace lupta politica sau vrei consens?

agaX spunea...

hendrix,
in primul rind: nu vreau sa rezolv nici o problema

in al doilea rind: e normal sa scriu unde doresc eu, sper ca esti de acord

in al treilea rind: m-am adresat lilickai, nu ti se pare "normal" sa ma adresez aici? adica, folosind termenii tai, am spus direct ce ma doare

despre pnl: nu stiu care ar fi solutia cea mai buna pentru acest partid ... dealtfel, mesajul meu nici nu se refera la asta, ci la caracter, la moralitate, la etica ...

dupa cum spui, o democratie, alegeri libere etc., toate acestea presupun existenta de programe diferite, optiuni diverse, competitie ... sint de acord cu observatia ta ca acest congres este un exercitiu democratic si il imbratisez ca atare.

oricine va fi cistigatorul, acesta va fi, cel putin in parte legitimizat suplimentar in pozitia de lider de partid ...

ce conteaza cel mai mult (cred) este cum va "gestiona" pierzatorul infringerea, abia apoi vom putea concluziona cit de democratic s-au manifestat liberalii la acest congres. din acest punct de vedere, acuzele inutile, exagerarile evidente, lipsa de masura pina la argumente penibile, combativitatea "cu orice pret" inainte de congres nu le consider metode "democratice", ci lucruri ieftine ... cel mult.

personal, as dori ca, pentru moment, tariceanu sa ramina presedinte. daca insa va cistiga crin antonescu, nu mi se va parea ca s-a rasturnat cerul ... dupa parerea mea, viata politica adevarata presupune continua schimbare, adaptare, modernizare, inteligenta in compromis, alte alea ... daca crin va cistiga increderea votantilor la acest congres, bravo lui... mina ramine acelasi, doar ca va fi un pic mai fericit ... nu cred ca intelege nici el exact de ce.

Lilick Auftakt spunea...

@Agax

Imi pare rau de furtuna care s-a iscat pe cele doua bloguri. Nu cred ca foloseste PNL la urma urmei. Ai dreptate.

@Hendrix

Nu trebuie sa va ciondaniti. Tu hendrix stii ca am aceasi optiune cu tine.

Vreti sa pun o tema legata de asta? Credeti ca e bine?

Anonim spunea...

@agax Mi-a placut finalul postarii tale:,,mina ramine acelasi, doar ca va fi un pic mai fericit ... nu cred ca intelege nici el exact de ce.'', atunci cand te refereai la posibila victorie a lui Antonescu. Tu spui ca va fi doar un picut mai fericit, eu as plusa mai mult, muult mai mult! Ar fi bine ca @mina sa nu inteleaga ce face, eu sunt convins ca stie perfect ce face! Adica ce-a facut si atunci cand era taranist. Numai cu astfel de specimene putea PNTCD sa ajunga unde a ajuns. O eventuala alegere a lui Antonescu va slabi partidul, orgoliile din partid spunandu-si cuvantul, ca in anii '90. De ce crezi tu ca pedeleprele tin partea lui Antonescu? Amice, cand te lauda DUSMANII, ce zici, o fi de bine?

Anonim spunea...

@Lilick Nu ma ciondanesc cu @agax, n-am niciun motiv, stai linistita! Ii cunosc prea bine modul de a gandi incat sa ma deranjeze ceva. Ii sugeram doar ca era mai bine sa-si fi expus criticile pe blogul Roxanei, doar atat!
Ma tem ca este cam tarziu pentru o tema legata de lupta din PNL, maine seara stiind deja noul sef al liberalilor. In compensatie, pe blogul Roxanei apar in fiecare zi teme legate EXCLUSIV despre lupta titanica din PNL. Lupta cu @mina a facut deliciul asistentei, din pacate taranistul a intrat de ceva timp in silenzio stampa! Dupa victoria lui Tariceanu sper sa ramana mut in continuare!

agaX spunea...

hendrix,
nu stiu cu lauda-nelauda ... sorry

stiu insa un lucru care cred ca e mai important: nu ma judec prin imaginea mea in ochii altora ... nu ma opresc din ceea ce cred, doar pentru ca "dusmanului" i se pare ca iese si el bine ... etc

daca toata miscarea asta ar fi "planificata" de fortele "dusmane", atunci ar fi grav ... dar chiar tu ai avansat ideea ca aceste alegeri sint o expresie a democratiei si nu un scenariu al sforariilor murdare ...

daca ar fi asa, atunci roxana ar avea dreptate in multe pe care le spune. de ce nu cred asta? pentru multe dintre asa-zisele ei argumente au fost "descoperite" numai acum ... tocmai acum.

faptul ca cineva sustine aceeasi idee cu mine, nu ar trebui sa ma faca (cred eu) sa apreciez orice modalitate abordata ... nu cred ca scopul scuza mijloacele intotdeauna ... nu cred ca iti poti salva capul, taindu-ti gitul, de exemplu

Anonim spunea...

@agax Da, sunt convins ca este o lupta perfect democratica in PNL. Spre deosebire de Roxana, care il diabolizeaza pe Antonescu si pe cei care ii tin isonul, eu cred ca este un liberal adevarat. Dar unul care nu intelege ca lupta sa de orgolii de acum dauneaza PNL-ului, il slabeste! O eventuala victorie a lui va slabi partidul si va rupe coeziunea acestuia, adica exact ce vrea ba-secu! Eu nu il acuz pe Antonescu ca ar fi un nou dragastolo, il acuz ca joaca egoist, meschin, ingust. In loc sa puna pe prim plan interesele PNL, precum Tariceanu, el pune in fata interese marunte de ordin personal, orgolii! Dupa ce 4 ani de zile PNL a dovedit ce poate, dupa 4 ani de atacuri nesfarsite ce vizau distrugerea PNL din partea lui ba-secu, cred ca orice liberal rational ar trebui sa mearga pe mana lui Tariceanu. El a DOVEDIT pana acum ce stie si ce poate sa faca, Antonescu doar a vorbit! Compris?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Am pus o postare noua pe tema.

Anonim spunea...

Lilick: eu sa mai votez? Poate doara daca imi ia Dumnezeu mintile sa mai merg la vot, ptr mine clasa politica sau politica NU mai exista, politicienii, ptr mine sunt niste poluatori ai planetei, sunt niste animale inutile pe acest pamant, de la cel mai de stanga pana la cel mai de dreapta politician.