24 mar. 2009

Minciunile familiei Basescu - Elena si-a falsificat CV-ul


Mai tineti minte ce a declarat Traian Basescu cu privire la studiile fiicei lui? Ei bine: “Fiica mea este mult mai desteapta decat o credeti, e totusi un copil care a terminat in Statele Unite, la James Madison University, si-a echivalat studiile si aici, vorbeste foarte bine o limba straina. Sunt destui pe care i-am trimis in Parlamentul European fara sa vorbeasca"

Hot News face insa o dezvaluire in urma unui schimb de mail-uri cu cei care conduc Universitatea James Madison din Statele Unite:
“Elena Basescu a fost student part-time la James Madison University in timpul semestrelor din toamna lui 2002 si primavara lui 2003. Ea nu a obtinut o diploma JMU. Acest student s-a inscris la noua ore-credit pentru ambele semestre, din toamna lui 2002 si primavara lui 2003. JMU considera ca un student este full-time cand se inscrie la 12 ore-credit sau mai mult.
(...)In CV-ul depus de Elena Basescu la inscrierea la un masterat la SNSPA, mezina presedintelui scrie cu mana ei, potrivit unor surse universitare, ca a studiat in Statele Unite intre 2001 si 2003, adica doi ani, nu unul singur dupa cum rezulta din raspunsul universitatii James Madison. "

Mai multe amanunte despre felul in care Elena si-a falsificat CV-ul, AICI.

Nu este desigur prima minciuna a Elenei Basescu. Pana anul trecut declara pentru presa ca are o alta varsta. Se intinerea cu 4 ani. Iar mai recent a declarat ca "in prezent" este cursanta la Colegiul National de Aparare, declaratie "corectata" de Iulian Fota, directorul Colegiului.

Nu ma asteptam ca aschia sa sara departe de trunchi. Insa se pare ca pentru intreaga familie Basescu minciuna este un modus vivendi.

8 comentarii:

Anonim spunea...

De unde deducem ca love&money sunt mai puternice decat simpatiile politice. DT&MM stiu de ce.

agaX spunea...

lilick,
Daca te mai iei de ea, poate se enerveaza Elena Basescu si termina la Harvard in urmatorul CV.

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Ma mir si eu de DT. :))

@Agax

Ambitioasa lu' tati!:)))

Anonim spunea...

Eu despre Elena nu m-as exprima. Dar pe tatal ei l-am cunoscut si, intr-adevar, o "bungheste" intr-o limba. Nu in cea care trebuie. Cu romana are mari probleme.

Anonim spunea...

Eu in cazul asta nu l-as invinovati pe marinar. Sincer, eu cred ca ea l-a mintit :)) . I-a spus ca aterminat nu stiu ce facultati in SUA si de fapt i-a cheltuit banii. Nu va ganditi ca pe studii... Ci pe haine :)

agaX spunea...

Adi Zabava,
E posibil, mai ales daca tata o crede asa de desteapta incit sa termine o scoala in numai doua semestre ...

Eu nu cred c-a apucat sa termine de vizitat nici doua factory-outlets in timpul asta

Lilick Auftakt spunea...

@George Serban

Limba? Orgasmizationala? :))))

@Adi

Desigur. Daca ea ii zicea ca a terminat la Harvard el o credea. :)))

Anonim spunea...

Ok omule. Tu l-ai cunoscut, eu l-am mituit. 200 000 dolari americani, intr-o punga de plastic, pentru publicitatea pe portul Constanta. Era pana'n '92. In sediul MT.
Nu-ti bate capul sa identifici, sunt pe proxy. Si nu te milogi, nu depun marturie. E suficient ca nu-l votez.