28 mar. 2009

Desfiintati-va conturile de pe Facebook si nu numai!


"Facebook, MySpace si alte siteuri de retele sociale ar putea fi monitorizate de guvern pentru a diminua criminalitatea si terorismul, spun cei de la Telegraph. Aceste siteuri vor fi astfel obligate sa stocheze date despre utilizatori.

Propunerea vine dupa planurile de a retine informatii despre toate telefoanele, e-mailurile si vizitele pe internet facute de orice cetatean al Marii Britanii, printr-un sistem ce ar costa cateva miliarde de lire sterline.

O directiva propusa a Uniunii Europene prevede ca toti ISP (Internet Service Providers) din statele membre sa pastreze toate datele de acest gen pe o durata de un an.
Alex Sima - TownPortal"
- Via HotNews

Noroc ca nu am cont nici pe Facebook nici pe MySpace, nici pe Twitter...etc.
"Facebook ma ajuta sa comunic cu persoane din viata mea?" Se pare ca ma va ajuta sa comunic si cu persoane pe care nu le doresc in viata mea.
No, thank's!

7 comentarii:

Draghi spunea...

Da' blogroll ai? Ai... ;)

Lilick Auftakt spunea...

@Draghi

Sa-l desfiintez si pe ala? :)))

Lulutza spunea...

@Lilick - s-o crezi tu ca nu ai cont! Ai, l-am vazut eu! Si sa mai afli ca, fara sa stii, mai scrii si aiureli pe bloaga lui ITM! Culmea este ca si eu par sa am cont pe site-uri din astea, desi nu m-am inscris niciodata... Astia ne cloneaza, pentru ca mai apoi sa ne demaste!

dramoleta spunea...

Lilick,
Ba cred ca o sa-mi fac, si o sa scriu acolo ca am aranjat cu Basescu niste tunuri imobiliare in Primaverii, la Londra, New York, Goteborg si Tokyo.
Voi avea grija ca in toate convorbirile mele telefonice, si in emailuri, sa amintesc mamei, prietenilor si partenerilor de afaceri, ca am acordul lui Basescu :)))

Acum imi dau seama cat de tampiti sunt ei, ca ne inregistreaza pe noi.

Mos Califar spunea...

Sa ma pupe...sau pe intelesul duduii Lenus : bite me !

tony spunea...

mosule,nu-i bine sa muste Lenus!

Lilick Auftakt spunea...

Sa ne pupe toti, vorba voastra! Si, da, @Lulutza! E posibil sa avem deja conturi pe care nu ni le-am facut noi.