14 mar. 2009

Candidatul ideal


Portretul robot al candidatului ideal la presedintie in viziunea lui Dinu Patriciu:

- Sa fie un technocrat
- De preferinta tanar, in jur de 40 de ani
- Sa cunoasca bine relatia dintre politic si economie
- Sa cunoasca bine doua - trei limbi straine

(In direct la Realitatea TV)

33 de comentarii:

Despre viata Mihaela Loghin spunea...

Vazand titlul si poza, am tresarit! Ia uite, cineva care gandeste ca mine! Insa...m-am inselat! Erau doar recomandari!:(
Adevarul este ca o persoana cum este Dinu Patriciu mi-ar placea sa fie Presedintele romanilor! Chiar EL! :))

Lilick Auftakt spunea...

@Despre viata

Culmea e ca si mie. Dar a spus de foarte multe ori ca nu vrea sa candideze. :)

Anonim spunea...

Replici pentru conu Dinu :
- E-n regula, o sa-i spunem.
- S-a aranjat, nu se poate.
- N-avem , veniti altadata.
- Gregoar Ecrivan rumen nu-i bun ?

madalina ionescu spunea...

Viziune cam infantila, cred ca facea misto.

Asta cu "sa stie doua limbi straine" e poetica, rau, parca ar face interviu de angajare la el la Rompetrol, adica asta ar fi portretul unui directoras ok de sub el, marele Dinu.

Anonim spunea...

Saracu de el, cred ca sufera.

Anonim spunea...

On the other hand, putem schita si portretul candidatului ideal pesedel
- sa fie un baron
- de preferinta la 60 de ani si 120 de kile
- sa cunoasca bine relatia cu hrebe si marean
- sa stie sa dea bine limbi

Care candidat le vorbeste pesedeilor de bine aici:
http://moscalifar.eu/?p=6001

Lilick Auftakt spunea...

@Mada

Nu facea. Chiar vorbea serios. Ai dreptate, dar din pacate acum, cu visele astea de preamarire ale tuturor loazelor, trebuie precizat si asta.

@MosCalifar

Candidat la puscarie poate... :)

Anonim spunea...

@lilick: sau un candidat consumator de banane, de ce nu ?

http://www.realitatea.net/femeile-din-pd-l-ii-fac-cadou-lui-adrian-nastase-un-pachet-cu-banane--pentru-a-i-aminti-ca-nu-a-coborat-inca-din-copac_475851.html

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Cadouri ca de la niste maimute la altele. :))

Lilick Auftakt spunea...

@T.B.

Daca puteti, va rog sa imi lasati adresa de mail aici. Nu public.

Anonim spunea...

Radu Mazare- potriveala de nimereala perfecta.

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

Hahaha. E tehnocrat? :))

Anca spunea...

Hai ca mi-am adus aminte si de portretul premierului facut de Traian Basescu... :))

Lilick Auftakt spunea...

@Anca

:)???

Riddick spunea...

Patriciu a mai dat chix, cea mai mare gafa fiind cand a intors decizia partidului pentru anticipate, dupa agapa de lucru cu Shrek* si Ciripoi**. Iesea 56%, iar cu raportul PNL/PD de 1,3:1, PNL avea 31%, basca redistribuirea. S-a ratat si fuziunea, oferta dinspre PD fiind norma de reprezentare 1:1 (booon, cu gruparea Stoica-Stolojan deja conturata, pierdea controlul grupul Tariceanu... ;-) ). Sa se rezume la sponsorizari, in afara de ele nu are ce oferi partidului.

* - a.k.a. Peter Imre
** - a.k.a. S.R.-S.

Anonim spunea...

@Riddick - vorbesti si tu sa nu adormi! De ce nu-ti expui chestiile astea rasuflate pe vreun blog de fraieri portocalii? Sau al tau personal, de ce nu?!

Anonim spunea...

A propos de bananele pedeliste ale "damelor de fier" ale lu' Base, am aflat si eu abia acum in ce fel a fost mitocan Nastase cu Roberta aia!

Dupa ce aia s-a aratat oripilata ca avea fotoliul prezidential linga Nastase si a inceput "demersurile" sa-i fie mutat tronul, cica Nastase ar fi spus atit: "Frumusetea trece, prostia ramine!"

Nu-mi spuneti ca nu-i adevarat! Roberta numai frumoasa nu poate fi numita, cu picioarele alea groase cit niste stilpi de telegraf, plinuta si malaca asa cum este acum! In plus, se imbraca oribil, ca mama mare, parca-si face singura toalele alea, in jurul binecunoscutului maieuas negru cu dantela de chiloti!

Nu si le-o face singura, ca are bani destui, dar precis si le comanda pe masura XXL la Cooperativa "Avintul imbracamintii", in prezent "Casa de Moda - Popleaca City"!

Nu zic, o fi fost ea frumoasa cindva, demult, dar... fuse si se duse! Iar de proasta, nu cred ca are cineva vreo indoiala, in afara de aia si mai prosti decit ea. Acuma, proasta, proasta, dar a reusit ea sa o inlature din conducerea PD-ului pe singura dama decenta de acolo - Paula Ivanescu?! A reusit!

Asa ca toata lumea, inclusiv Nastase, trebuie acum sa se fereasca din drumul Robertei aleia, ca prostii nu sint minati decit de propria ura, dorinta de razbunare si pofta de putere!

Eu, una, ma tem de prostie, mai ales cind si-a pierdut si bruma de frumusete, candoare si decenta! Brrrr!

Anonim spunea...

Oops! Ultima postare trebuia s-o fac pe bloaga lui Red Dick!!!

Insotit de mii si milioane de banane, platite din bugetul de stat, pentru babuinul ala care i-a spus "tiganca imputita" fetei careia taman ce-i furase telefonul mobil!

Riddick spunea...

lulutza, nu-i frumos sa-mi rupi...nick-ul in doua !
Sunt de acord cu ,,stalpii de telegraf'', n-a trecut de loc pe la sala...

Anonim spunea...

@riddick

http://www.youtube.com/watch?v=puEPl8wPXNE

http://www.youtube.com/watch?v=JZ57BMHeQo0&feature=related

Anonim spunea...

Sa raminem la banane... creative:

http://www.youtube.com/watch?v=RFDOI24RRAE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=RVCa1cOdwLI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=6byN0VexmF0&feature=related

Riddick spunea...

Tare clipurile, mai ales Chiquita, o sa le vad pe toate...ah, Alma...

Anonim spunea...

Am uitat tocmai de Crazy Banana, cred:

http://www.youtube.com/watch?v=MSNx286owkw&feature=related

Anonim spunea...

@Lilick. Tehnocrat la preşedinţie?!

@Lulutza. Bine că te găsesc aici! Ţi-am răspuns zilele trecute că de vreo câteva luni, mesajele care vin pe blogul meu sunt reţinute la moderare sau trimise la spam aleatoriu. Nu am setat eu aşa şi îţi dai seama că nu i-aş bana tocmai pe cei care postează comentarii civilizate şi chiar amicale. :) Dar probabil că n-ai văzut răspunsul meu de după ce "te-am slobozit". Şi @Karinei i s-a întâmplat, de mai multe ori.

Lilick Auftakt spunea...

@Roxana

Eu am observat cu .. moderarea. Dar am schimbat adresa de mail si acum intra. :)

Anonim spunea...

Cred ca Patriciu a facut afirmatile "la misto".
1. De ce sa fie un tehnocrat?
Poate un diplomat.
2. Presedintii de regula sunt persoane respectabile, si respectabilitatea se castiga dupa 50 de ani. Pana la 50 de ani oamenii sunt activi in afaceri, in justitie, in diplomatie si in paralel fac si politica, si abia pe urma isi fac o cariera exclusiv politica.
3. Presedintele de republica parlamentara sau semiparlamentara, nu are treaba cu economicul, el nu guverneaza, el supervizeaza raportul de forte intre puterile statului si respectarea Constitutiei.
4. Cu punctul 4 sunt de acord, dar nu o consider o conditie obligatori.

Anonim spunea...

"Nu e un portret robot pe care îl fac eu, ci pe care îl face populaţia", a spus afaceristul.

Ma si miram sa faca Patriciu asemenea afirmatii.
Posibil ca portretul robot al candidtului ideal sa fi fost atuul celor care-l sustin pe Crin la presedentia PNL.

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

A spus ca asta e candidatul ideal. Ca asa ar trebui sa fie. Si cand a spus ca asa isi doreste lumea, intarea si explica alegerea.

Anonim spunea...

@Lilick - ceea ce afirma firmele de sondare a opiniei publice nu se confirmna in realitate.
Iliescu nu era nici tanar nici tehnocrat.
Basescu nu-i un tehnocrat, si depaseste si varsta de 40-45 de ani. De ce e pe primul loc in sondaje?
Cum se explica pozitia lui Geoana, sau Nastase, intre candidatii cu sanse, ca nici unul nu-i tehnocrat.

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Nu stiu sigur la ce sondaje s-a uitat Patriciu, sau daca chiar s-a uitat. Poate a vrut sa bage o stramba cuiva. Nu stiu sigur cui...

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Portretul robot apartine gandirii lui Patriciu. Ce vrea poporul vom vedea...

Lilick Auftakt spunea...

@Ruxandra

Eu zic ca asa crede Pariciu ca isi doreste poporul sau ca a vrut sa acrediteze ideea ca asa isi doreste poporul si ar fi bine sa fie candidatul.

Anca spunea...

Adica... cine mai crede in portrete?! Premierul descris de Basescu in toamna semana asa bine cu Isarescu si uite cu ce ne-am ales. Asa si cu portretul viitorului presedinte...