12 mar. 2009

RoBlogFest



Am ocupat locul 9 din 55 la Roblogfest, la egalitate cu cel de pe locul 8, la sectiune politica - jurizata. Vreau sa ii felicit din tot sufletul pe cei care au luat cele trei premii la aceasta sectiune, pentru ca sunt si printre favoritii mei.

1. Amar de zi - Vlad Petreanu
2. Blogul Medusei
3. Bogdan Olteanu - Idei liberale

Si pe urmatoarele locuri sunt bloggeri excelenti. Dar va las sa consultati singuri lista AICI si sa va felicitati favoritii.
O felicitare in plus pentru Bogdan Olteanu care are un blog nou-nout si care s-a facut atat de repede remarcat! Bravo, Bogdan!

Sa nu uitam ca in juriu a fost si celebrul TRU pe care nu ma pot abtine sa nu il critic. De ce? Si-a facut un blog jalnic. AICI. Din punct de vedere estetic e la pamant. Combina portocaliu (normal, nu?), cu un galben bacovian, cu putin rosu si putin abastru... Textele sunt varza. Nu se intelege nimic din ce vrea sa spuna in ele. Ieri, la lansarea lui, bloggerii portocalii se intrebau daca e cu-adevarat al lui TRU sau e un fake. Au fost si persoane care i-au sugerat finut, in comentarii, sa lase macar spatii intre paragrafe, sa fie mai lizibile textele. A ascultat. :)

Dar, ma rog, acum sa ne felicitam castigatorii!!!

43 de comentarii:

Anonim spunea...

Eu ii felicit pe toti participantii, nu numai pe cei de pe primele 10 locuri!

Si ii felicit mai ales pe cei care, desi neprofesionisti in ale jurnalismului, au luat taurul de coarne, si-au aparat opiniile personale si nu s-au lasat intimidat si/sau descurajati de cohortele de... scuipangii profesionisti! Se stiu ei singuri, nu le fac onoarea sa-i numesc!

Imi pare rau, totusi, ca nu a participat si Nutzi Spaima blogurilor, ca sa ia si ea macar Premiul de consolare "Zmeura de tinichea"... pentru cea mai ipocrita si anosta blogheritza ultrapolitica :) Sau Premiul "Coana Joitzica Politica"... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Hahaha! Pai ea la ce sa participe? Exista deja Pitzipoanca, Curvette..si alte bloguri de gen cu mai multa notorietate. :)))

madalina ionescu spunea...

Congratulations and celebrations!

Pentru mine esti premianta oricum, dar cu atat mai mult ca te-a recunoscut si roblogfestul.

Off topic. Ai citit scrisoarea Mihaelei Radulescu ?

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Multumim de felicitari!!!

Despre viata Mihaela Loghin spunea...

Felicitari! Castigatorilor! Si participantilor!:))
Sampanie, artificii!:))))))

Lilick Auftakt spunea...

@Mada

Merci mult! Am citit despre scrisoare. Scisoarea inca nu. Cum e? :))

Lilick Auftakt spunea...

@Despre viata, Mihaela

Sampanie pentru toata lumea! :)) Am fost pe la cei de pe podium sa ii felicit deja, dar se pare ca nu sunt "acasa". :)

Anonim spunea...

@Lilick - Pliz, nu o denigra pe Curvette! Imi place fata asta, este inteligenta foc, culta cit cuprinde si o adevarata "pro" in... domeniul ei! Spre deosebire de colegele ei cretinutze, merita cu adevarat sa ajunga... oriunde vrea ea! Inclusiv in inalte functii politice si asta pe merite personale... Poate cind i-or mai osteni hormonii... Probabil insa ca fata nu vrea in sferele politice, unde si-ar intilni prea multi clienti plictisitori, prea multe "colege" diletante...

madalina ionescu spunea...

Eu o cred, adică pe mine m-a convins. Dar s-ar putea să fie doar retorică pentru a câştiga la proces custodia.

Îmi pare rău ca trece prin coşmarul ăsta, aşa cum mi-ar părea rău de oricare alt om în aceeaşi situaţie.

Scrisoarea am citit-o la Yoda.

Anonim spunea...

@madalina ionescu - tot off topic - taman cu scrisoarea "colegei" lui Curvette ma distrez eu acum... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

A, nuuu..Ca nici nu am citit-o niciodata. Am auzit doar. :)))

Lilick Auftakt spunea...

Fetelor, o sa citesc si eu la Yoda. Bine ca stiu unde o gasesc mai repede. :)

Lucia Verona spunea...

Lilick, felicitări! Multe, multe! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Multumesc mult! :)

Anonim spunea...

FELICIARI LILIK

AL FELICITZ SI PE MAIDANEZ-UL PE CARE TZ-IL DORESTI VAD NU ECO RECT:

S-AU VREI UN PENAL ?NU MAI MARIUS MINA MANTZE-LEGE

Lilick Auftakt spunea...

Cred ca mi-a intrat un virus la ora 02:21:00 :))))))

Anonim spunea...

Cotidianul a luat-o la vale si pe bloguri?

Anonim spunea...

Felicitari, @Lilick! Si la mai mare, sunt convins ca meriti mai mult de atat! Putine sunt blogurile din fata ta pe care am intrat, dar dintre ele acesta este mai bun. Chiar sunt curios sa vad calitatea unor bloguri ca ale lui Vlad Petreanu sau Medusa, oare sa merite ele primele locuri? Totul este subiectiv in aprecieri, totul este relativ, nu-i asa?

Lilick Auftakt spunea...

Merci, @Hendrix :)

Chiar te rog sa intri pe ele. Sunt foarte bune.
De Bogdan Olteanu ce zici? Nici nu stiu daca stie ca a fost nominalizat si ca a luat premiu.

Oricum, mai sunt si alte bloguri f. bune care nici nu au participat. Normal ca totul e relativ. :) Dar uneori asa e foarte frumos sa fie.

Anonim spunea...

Felicitari draguta noastra domnisoara politician! :)

Se poate si pt TRU o micuta portita spre Paradis? :)))

Anonim spunea...

Felicitări! Frumoasă poziţionare, io zic că meritai mai mult :)

Lilick Auftakt spunea...

@dramoleta

Merci! Hihi! Sa stii ca daca posteaza des merita si el o poarta.
Dar daca ii fac trebuie sa scriu si o postare speciala. Sa ma gandesc. Deja mor de ras dar nu stiu inca ce voi scrie... :)))

@Satmareanca

Saru'mana! Esti foarte draguta. :)

Anonim spunea...

@Te-ai referit cumva la blogul Roxanei? Am remarcat si eu ca lipseste, am consultat lista pana in capat! Ce bloguri crezi ca ar mai fi meritat sa figureze pe lista?

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Nu. @Dramo zicea sa bag blogul lui TRU in blogroll. :))
Apropo, tu pe cand iti faci blog?

Anonim spunea...

@Lilick Sa-mi fac blog? Parca m-ai mai intrebat odata, nu stiu ce ti-am raspuns atunci! Acum ti-as spune ca sunt un CITITOR, nu scriitor, creator de ,,opere''. Sunt, daca vrei, un CRITIC, nu literar, politic. Urmaresc cu viu interes fenomenul politic inca din '90, dar implicarea in politica a fost data de participarea la Piata Universitatii. A fost prima si ultima participare activa la fenomenul politic. Zilele de 13-15 iunie ma marcheaza si acum, am devenit un simplu spectator al lumii politice mioritice. Al unui continuu meci intre fesenisti si partidele istorice! Un meci intre ,,democratia originala'' si democratia reala! Inca n-am renuntat la speranta ca cei dintai vor fi invinsi.
Mai este un motiv pentru care nu-mi fac blog! Probabil ca as ajunge sa ,,aberez'' si ,,sa fac spume'' chiar pe blogul meu, ceea ce ar fi trist! Glumeam, desigur, facand trimitere la niste vorbe spuse probabil la nervi de tine. Dat fiind faptul ca era ziua ta, adica Ziua Femeii, te-am iertat! Sper ca si tu pe mine!
Am fost suficient de convingator in a-ti demonstra de ce imi fac blog? Mai sunt si alte motive, dar mai putin importante.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Lasa, ca te mai bat eu la cap. :)Din cand in cand.:) Macar sa iti intre ideea. Cred ca au mai ramas 3-4 pesoane pe aici care inca nu si-au facut.

Anonim spunea...

@Lilick Vezi, faptul ca mai toata lumea are blog este unul din motive! Unul din alea mai putin importante! Consider ca nu oricine spune ceva are ceva de spus! Am vazut foarte multe bloguri fara valoare, care doar parodiaza comentariul politic, chiar ale unor ziaristi considerati valorosi, dar in realitate doar raspandaci de zvonuri si informatii pe surse. Ca sa iti dau un exemplu, iosif buble! Sau shutzu! Consider ca multi chiar n-au ce cauta in blogosfera, parca chiar vor sa o polueze! Timpul va cerne insa valorile, sunt convins! Asa cum acum suntem invadati de manele in muzica, de maculatura cu pretentie de opera literara, asa suntem invadati de bloggeri care trivializeaza pe adevaratii bloggeri. Un mod de a ataca valorile adevarate este si acela de a inventa false valori in jurul lor, in scopul fatis de a inversa sau destabiliza scara valorilor.

Anonim spunea...

Asadar, felicitari din nou :)

Anonim spunea...

Felicitrari si la mai mare.

B Olteanu a fost favorizat de faptul ca-i perosoana publica.

Blogul e bun calitativ, dar continutul prin volum nu ar fi justificat locul.

Daca o sa adopti stilul lui Bogdan, sa abordezi problemele politice, nu persoanelel, ai toate sansele sa ocupi locul I la o viitoare confruntare.

Nu cred ca o sa renunti la stilul de "mica barfa", care atrage comentatoare la o "sueta". :)

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Nu te ambala acum. Mai gandeste-te, ti-am zis. O sa mai vorbim pe subiectul bloguri.

@Cristi

Multumesc mult.:)

@Gheorghe

I-am scris ceva lui B Olteanu. Ce cred eu. Dar nu cred ca a iesit de la moderare.
O sa pastrez si stilul dar bag si postari cu barfe ca vreau sa rad cu fetele. Voi sunteti mai seriosi de obicei. :)))

Anonim spunea...

@Gheorghe De ce sa nu aiba dreptul Lillick la o sueta cu ,,fetele'' din cand in cand? Ce ar fi viata fara momente de relaxare, fara o ,,barfa'' nevinovata? Uneori au si ,,barfele''rolul lor. Macar mai coloreaza viata! Nu fi rau, da-i dreptul fundamental femeii sa stea la o barfa, asa cum si barbatiiau dreptul sa stea la o bere cu baietii!

Anonim spunea...

Felicitari Lilick pentru clasare :) o meriti. Eu unul, am fost foarte surprins de clasarea mea :).

Riddick spunea...

Felicitari de la bloggerul novice care inca mai sunt ! :))) nu stiu de ce nu ,,urca'' Riddick-Ro in blogroll, am doua postari noi azi. :(

Anonim spunea...

@Adi

Merci! Ti-am scris si e pe blog.


@Riddick

Ti-am spus ca nu stiu ce faci. In afara de RLIV (care nu e blog) restul ar trebuit toate sa se updateze. Ca asa am dat eu optiune.

Anonim spunea...

Servus!
Felicitari si multa inspiratie pe mai departe!
Cele bune

Lilick Auftakt spunea...

Multumesc, @Flavius

Si tie la fel. :)

INCERTITUDINI spunea...

FELICITARI,Lilick!
Ma bucur mult, pentru tine ,in special ,si pentru cei care demonstreaza ca pe pamant, sub soare si pe internet este loc pentru toti!

Lilick Auftakt spunea...

@Incertitudini

Multumesc mult..:) Daa.. E loc si pentru unii care nu sunt ziaristi, nici politicieni, si pe deasupra sunt si femei. :))

Anonim spunea...

@Hendrix de acord ca e nevoie si de un pic de barfa, dar problema-i a raportului intre barfa si "subiecte arzatoare la ordinea zilei".

Anonim spunea...

FELICITARI, STIMATA DOAMNA !

Cu respect,
Iubitorul de Tovarasi ;)

Lilick Auftakt spunea...

@FYT

Multumesc. Si tie, iubitorule! : )

Anca spunea...

Felicitari! Stai bine in top.

Lilick Auftakt spunea...

Merci, @Anca! :)