1 mar. 2009

"Lasati-ma sa cant"

Nu, nu e vorba de opereta lui Gherase Dendrino. E vorba de nemultumirea fostului senator Viorel Alexandru, care, aflat sambata la cheful PDL de la Casa Lux din Botosani, l-a luat la pumni pe DJ-ul care chipurile nu il lasa sa cante. Mai multe detalii despre batausul pedelist pe blogul jurnalistului Ionut Poclid.
Mai jos un filmulet cu un alt fortos portocaliu care incearca sa cante.:))

22 de comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Buna dimineata si La multi ani!
Credeam ca simti atat pe frenetic martisorul, ca vrei s-o spui cantand..
Pentru prima zi de martie ,intamplarea de care vorbesti pare scoasa din " eu m-am ales, eu il omor...

Anonim spunea...

Fiindca tot este duminica si 1 martie, ceva distractiv - papagalul (kakadu) dansator Snowball:
Snowball - Our Dancing Cuckatoo
http://www.youtube.com/watch?v=N7IZmRnAo6s
Poate reusesti o postare cu el, mai are si alte clipuri pe youtube. :)

Lilick Auftakt spunea...

@incertitudini

Haha! La multi ani si tie! Ma gandeam eu ca asa isi vor imagina cei carora li se updateaza postarile pe bloguri.:)))) Dar nu. Nu eu. Altii simt mai frenetic venirea primaverii, dupa cum observam. Cine stie ce dedicatie (si cui) voia sa faca domnul bataus si nu a fost lasat. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Riddick

Multumesc! Il stiu!! Fooarte dragut! Cu papagalii lui Basea nu ai? :)

Anonim spunea...

Nu am papagali, am porumbei pe-acasa, dar nu mai vin de la o vreme...cred ca se sperie cand ies pe balcon .:)

beatris spunea...

Buna dimineata si LA MULTI ANI tuturor domnisoarelor si doamnelor si sa va infloreasca primavara in inimi si in suflete !!

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris

La multi ani si tie! Mult noroc si inca ceva rabdare pana la rezolvarea problemelor cu care te confrunti. Eu cred ca se vor rezolva.:)

@Riddick

Le-ai cantat ceva? :)))

Anonim spunea...

Poate ca ma hotarasc sa le cant :
The Orange Song (Clean Edit)
http://www.youtube.com/watch?v=5glC7l624Mk (nu sunt sigur : l sau I in link) :)

tony spunea...

La multi ani! Referitor la subiect:cred ca era preferata lor,cea cu pusca si cureaua lata.

Lilick Auftakt spunea...

@tony

Multumesc mult! Stii ca si eu m-a gandit tot la "Pusca.."? :))

tony spunea...

prima data m-am gandit la Rares de la Cluj cu bataia,si apoi la Roberta cand o pipaia Hardau.

Lilick Auftakt spunea...

@tony

Cand o pipaia? Nu stiu. :))

Anonim spunea...

La multi ani si multi ghiocei la doamne si domnisoare!

Lilick Auftakt spunea...

Multumim, Gheorghe! :)

tony spunea...

18 ianuarie- ioska pe surse

Anonim spunea...

Ma nene, multi batausi in PD-L-ul asta, un partid karatist si consumator de licori

Lilick Auftakt spunea...

@Yoda

Dar trebuie sa recunoastem ca si un partid de cantareti. :)

tony spunea...

seamana toti cu seful lor

Lilick Auftakt spunea...

@tony

consumator, violent si "cantaret". :)

tony spunea...

hot,betiv,curvar si dansator

Anonim spunea...

Multumim Gheorghe! :)

Lilick,
m-am oprit sa te salut in drumul spre paradis :)))

Lilick Auftakt spunea...

@dramoleta

Te salut si eu cu drag! Am asternut un covor de flori la intrarea spre "paradis". Vezi ca e cam singur si parasit in ultima vreme. :)))))